woensdag 16 april 2014

My second art yarn

Wol uit zeven nieuwe vachten gekaard, gesponnen en getwijnd tot een artyarn. Ben er een beetje verliefd op. Ze zijn zo mooi, al die naturellen. En tegelijk is kleur ook zo heerlijk. Ik kan niet kiezen. Maar gelukkig hoeft dat ook niet. 

Wat wel hoeft is geduld. Ik heb verschrikkelijk veel zin om met deze nieuwe, stevige texturen een boom nummer 3 te gaan bouwen. De dunne, enkele draadjes van boom nummer 2 lijken opeens zo iel en weinig zeggend. En de productie zo saai. Maar ik maak hem af. De veelheid van al die ijle wol gaat uiteindelijk ook iets vertellen. En ik wil afmaken waar ik aan begonnen ben. Mijn hoofd gaat nu eenmaal sneller dan mijn handen. En mijn hart staat snel in vuur en vlam. Maar in deze beslist mijn buikgevoel. Alles op zijn tijd.

1 opmerking: